21.11.11

Di Tag olehh brade Alif Izzudin :)

THE RULES :
>You must post these rules.
>Each person must post 11 things about themselves in their journal.
>Answer the questions the tagger set for you in their post . And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
>You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
>Go to their page and tell them you have tagged him/her.
>No tag back !
>No stuff in the tagging section about 'YOU ARE IF YOU'LL ARE READING THIS' YOU LEGITIMATELY (aka really, trust, will all honestly) have tagged 11 people.

Jawapan Aku Berdasarkan Soalan Brade Alif:

1. nama manje yang org beri dan korang xsuke?
-->Boneka sbb tuh dipanggil oleh jantan tettt ! Hihi
2.perkara yang korang paling xsuke dikawasan perumahan korang?
Jiran yang kepochi , mulut longkang , pemfitnah !
3.makanan yang paling korang tak suke?
segala ikan keli masak whatever lahh ~
4.ayat yang paling menjengkelkan yang korang pernah dengar?
''pukewakk'' adaa ke haa ? aku denga arituu . haha
5.orang yang paling korang sayang?
semestinyaa family , friends , boyfie (ada ke ? ) Hihi
6.barang yang paling berharga bagi korang? kenapa?
Apee ek maybe jersey Arsenal , sebab pemberian orang weyy !
7.perkara paling seronok yang korang pernah buat?
Kutok orang laa apelagyy .
8.berapa banyak kali korang pernah couple sampai hari ini?
soklan nih bole postpone tak ? Hihi ntahh tak terkiraa lahh :))
9.kerja paling korang malas apabila disuruh oleh mak korang?
semestinyaa sidai baju weyy !
10.pendapat korang tentang aku?
kau terbaikk kodd and tak pernahh ilang feel sayang kau kat aku kan ? HAHA
11.kata-kata semangat yang paling korang suka?
Watlek Watcool Watpeace Watchill :)

Soalan tokk kauorang yang akan aku susah kann ~

1.Kau ada pakwe/makwe tak ? listkan namanya .

2.agak2 umur berapa nak kawenn , dimana ?

3.ape target korang pada tahun 2012 nanty ?

4.kalau boleh korang nak apa sekarang nihh ?

5.korang rasa aku punya perangai macamne ?

6.Bila honeymoon nanty korang nak katne ?

7.Agak2 korang , korang nak bagy aku hadiah ape time besday nnty ?

8.tarikh apa yang korang rasa sangat bermakna ?

9.apaa cite2 korang dah beso nanty ?

10.Advice apa yang berguna tok aku ?

11.Apa gadget yang korang perlukan ?

Eh soklan aku nihh tak bernass kann ? Alaa no idea gengg ~ Hihi
Now nak tagg to -->

-Maizan
-Aida Jalil
-Aqilah Zaki .
-Fala gedik
-Wawa blinkie
-Fiza Form3
-Yaya Rahiman
-Anis scha
-Ziela Matts
-Fana
-Bella Amer

Up to korang lahh nakk jawabb ke takk :))
-

No comments: