23.11.11

Contest Gambar Teman Terbaik

I'm Join Contest Youuu Senah Glamour aka XY .
Hemm diaa ex SMKPJ lahh ,
ntahh dia kenal aku ke takk . Aku suka FOLLOW blog diaa .
Cite pasal oversea kann , Best2 . 
Eh okay now back to the title .


Aku ponn kenal sebelah diaa , Wani tak silap namanya.
Eh camne aku kenal ek ,
biasa laa stalker kan . 
Ceh takde laa XY ,
FB nihh besa kod . hihi takde kene mengena .

Now siapa nak follow contest nihh , bole lahh click here >contest

So gambar yang nak dipertaruh kann -->


She Najihah aka Gegebu . 
One classmate , sit beside her ,
Kuat sentapp , all secret she have know .
You my crazy BFF dear . 
But ,
Ekceli aku nak pertaruhkan gmbar atas nihh , tapi kawan aku sorang nih taktahu menahu pasal blog .
So aku letak orang lain jelahh , 
aku kan suka buad orang bangga nn aku . 
hehe perasan bole .
Okayy owner contest ,
nak pertaruh gmbar nihh -->


Okay semestinya kenal kan dengan tudung merahh nih ?
Yelahh dia follow jugakk contest tuhh .
Hikhik gedikk .

She Aqilah Zaki aka Munmun aka Melah .
SMKAJB , 16y/o
relay with BB or AAA . Ask her yourself , Hihi

Perangai yang aku suka :
- Suka menjerit gedikk gilaa ! Anjing pon bole mati woo lauu denga jeritan batin diaa :)
-Layan jugak kepalaho aku lau aku selalu reject dia , ingat lagy pesanan dia suro pakai tudong selalu, tapi sometimes tak betol aku nih . Hihi

Perangai yang menjengkelkan :
-Dia selalu pendam and jeling2 aku , padahal aku takde buad salah punn . Macam nak usha aku pon ade .:D
-Suka perli2 aku , aku tau laa aku hebat dari kau Hikhok .

Okayy dahh stop here :)

Tag to -->
Alif Izuddin .




3 comments:

Bunda Ali said...

kimslm abg eh , ehhhh hahaah gurau2 , haa ptut mcm knal je tdug merah tu ya , ape pun terima kasih join , kite tgu smpai hbis contest ya :)

Bunda Ali said...

lgi stu taknak lah follow blog , nti jdi KULI alalalalala :p

نورعتيقة said...

amboi , eh diam2 lahh pasal abg tuu . Haha . alaa folow laa , org len je jadi kuli tuu . abaikann . Hee