12.10.12

tenene

Hi peeps!
How you all? Fine oh, good!
Naiss bebeh :)
Ahhhhhhhhh taktahuu nak cakap apa dahhh.
kenapa aku rasa terpinggir je nihhh.
oi aku dengan dia takda papelah ,
tolonglah. jangan salah faham
Fantastic kawan, kau dah ada kawan baru!
Tak perlukan lagi kawan kau yang ni.
Study pon dah taknak semeja kan,
yelah aku kan bangang plus tolol .
Hiwhiw
Aku mengidam laksam . coolblog . mcflurry. mostly coklat !
Ish sumpah aku tension , tolong kepala jangan vibrate lagi
Im tired . Please go away , kay I love you!
Hmm dia macam dah bahagia sekarang ,
alhamdulillah , makbul jugak doa aku.
dia dapat calon sendiri.
calon yang dia impi2kan
bukan macam aku, ego. suka cari pasal, dan buruk2 lagi.
hehe rendah diri doooo.
Takecare ye beb! Nice one . pandai kau pilih :)
Heee tetbeee sebak pulak aku nih --'
Next 27/10/12 annivessary my parents
Yeayyy nak buat suprise .
semuaa sibling aku gather btw adaaa buat party kat ruma grandpa .
Hiwwww taksabaaaaa ahhh! Then SPM :)
Yes SPM, I can do it .
Please myself, dont being a spoiled again.
Takecare my body, brain also my attitude.
Only that I want . After this you're freedom .
Freak! Brrrrr =='

No comments: