6.8.12

Its HURT

Terima kasih semua kerana mengata , memerli , memijak , mengentan dan memburukkan keadaan!
Saya tahu apa yang saya buat , tak perlu lah nak mengata saya ni bagaimana . Walaupun saya jahat pada pandangan korang semua , okay nevermind. Tapi please jangan burukkan nama saya ! Maruah saya ! Tidak semestinya sesuatu hubungan tu akan menjadi selamanya kan? Melainkan jodoh yang diberikan oleh Allah. Saya bukan Haroookk dengann percintaan , persekitaran tapi saya haroookk dengan kebebasan! Mungkin korang semua bukan di tempat saya kot? Ha biarlah saya pendam apa yang patut saya pendamkan .

Now,terima kasih semua!
Kerana masalah kecil yang baru timbul awak dah memandang sinis terhadap saya.
Kerana sistem yang baru saya perbaharui awak dah mengata terhadap saya.
Kerana perselisihan faham awak dah pandai menghasut semua orang terhadap saya.

Yeahhhh! Dengan ini saya ingin memaklumkan bahawa Nur Atikah binti Rosman bertukar menjadi Atikah yang lama. Keadaan yang agak dramatis! Itu yang korang nak bukan? Hati saya pedih sangat2 .
Kerana seseorang awak dah menghalang saya untuk saya perbaiki diri ini menjadi lebih baik.
Kerana seseorang juga awak dah terlalu percayakan dia daripada saya.
Kerana seseorang juga awak dah mengabaikan saya.

Sekian semua.
Maafkan jika terkasar bahasa :)

No comments: