16.7.12

Kiokkkk


Maiigoooodddddd !
Tension nyaaa sekarang nihh , awak sorry saya tak pergi kelas tadi .
mengantuk sangat awak , tu yang saya balik .
bila dah balik tak ngantuk pulak . Kenapa eh? Hewhew
Buat hal kan saya ni ? Tunggu kena panggil je dari awak .
Bukan apa,sejak akhir2 ni saya pening la.
No wonder la kena dekat saya ni .
Hmm homework bertimbun kauu . Padahal tak datang sekolah 2xseminggu je.
dia punyaa kerjaa Nauzubillah you!
Esei biology dalah hutang 6 hantar esuk pulek tewwww Hee
Addmath lagi lah Fuhhhh
Saya nak buat please la ringankan badan saya yang omeyy ni :)
Malam ni confirm tak buat , Mastecep aku Last oi harini .
Mintak2 Laki aku yang hensem lagi bergaya tu menang .
Btw, just nak cakap saya sedang dilema.
Dilema pasal awak ! Pasal awak ! Dan pasal awak !
Haa enough kayyy :)
I Love You all :)



No comments: