27.5.12

let it!

Hi sweet stalkers ! Sorry sesiapaaa y tunggu nakk bacaaa syair akuuu updatee . Heheee dahh taktahuu cerita pasal apaa nd now baruu dapat idea nakk ceritakkkk nih :) k first just nakk Hoore je examm mid yearr tamat . Cehh result tak Hoore lagyy laaa konnn . Second , selamat bercuti to all students n budak SMKPJ y pegyy lawatannn Langkawi tu . Ajimmm , bertuahh leww pergyy dengann ando lu kan . Akuu ni siapaaaa jekk :P Dahlaa tak kemana-2 . Nakk keluaa tu bolehh tapi please bank-in fuluss . Sangkakk ni woi ! Hewhew . Third , semuanya dah terbukti kawan . Akuu tahu aku siapa tapi please jangan ungkit benda tu lagi bole takk . Akuu dah anggap Its over! No more to complete back again! Ye akuu tauu kauu yang terimaa semua ni , habess kauu tak pike jugakk perasaan aku? Eshh awak nih , saya dah taknak fight2 dengan awak , saya nak ESPIEM ni tau . Please change yourself to ensure that moment will dull ! K stop . Fourth , abah mak please lahh nakk handphone baruu . Tak kesaa lahh hp ape punn asal tak menyakitkann hati . Tapi jangan sekupang sangat dahh , perghli tuuu >< Orang janji study betul2 punyaaa . Tapi cakap dengan mok ah , diaa selalu kacau orang jap nak teghijee lah , Mms lahhh Buddyz lahh Hihi sorry Angah! Fifth , kawan2 jummmmmm jalaaannnnn ! Pergi lebihhhh jaauuuuuuuuhhhhhh Hahaaa bosang weyy! Lasty , awak please lahh . jangann cari pasal lagyyy dengannn aku . Aku dahhh muakkk terimaaa semuaaa adegan kauuu y tak berapaaa panasss tu Hihi tetibe skrip sendiri .Tak lahhh , just wanna said thanks for everything! Thanksss gimme chance to change myself for stayed in your heart . Thankssss forgive me for all my fault towards youu! nd tak lupaaa rantai awakk bagi andd pakai kann didepan kapal Cruise Danga Bayy ! Hehee sweet ahh kauuu ! I will love youuu Muhammad Afiq and never give youuu change your heart to others ! Hihiii jiwangg konnnn Nasebbb leww nakk sangat bacaa kann Hamekk nih ? Heeee OhMyEnglish k Badly :) So next timeee lahhh aku hapdet gangg Penat leww Peace (Y) Assalamualaikum

No comments: