1.11.11

heyy readers ! aku rasa aku macam pelik je kan sekarang . Taktahu mengapa --'
semalam , balek dr sk bapak jue amek then makan kepsi kt jusco . lepas tu baru teringat beg dwet aku tetnggal tmpat nak amek sos tuh . bilaa aku patah balek , tgok tkde an , tnye kat counter nseb dia smpan . tapi aku tk check pon ad ape2 ilng tk dlm tuh . Yess , hilang jugak akhirnya duit aku .Even tk brape bnyak , cakap lah dlu lau nk dwet pon~ Aku prasan duit tu tkde mse mlam td lahh , nk amek mnyak kapak , skali tgal bpe keping je kan dwet aku . 


Bila aku smpai umahh balek dr kepsi tuhh , aku men-2 lahh nn budak y mak aku jaga nihh , aku sukee layan budakk kecikk nokk . haha . time tu aku nak on lappy ni lahh ,budak ni nek ats krusi , abngnya mkn biskot , dh kebulo barangkali tros lompat . dahlah takde force tok lompat, beriyaa jek kan . lepas tu Benjol , melalak . aku dahlah sekaki je dr dia , dh mak aku salahkan aku, haha mana laa aku tak stress kannn :) 


Bilaa nakk hbes exam ? Aku dah Stress gilaa babeng wehh , sampai pitam aku tiap ary kann . Poyo jek macam lah aku study hard . Haha . Nak g honeymoon bolehh takkk ! Nak udaraaa yangg Freshhhhh ~ # Harapan lah nak dapat pegyy .


Okayyy , Takde kredit , so tak kejot diaa bangun ponn . Soryy lahh, sebab tepon cikgu tusyennn . Hihi Imy <3

No comments: