21.7.11

21 July 2011 on 8.45p.m .
Have a War of fighter .
cehh aku gedegang ngn speaking nihh kan . ahahaa .
harini yang sedia maklom ade Lawan kan antara Chelsea Vs Malaysia .
dahh kate aku supporter Chelsea , mestilahh aku sokong Chelsea !
and aku sebagai warganegara Malaysia sokong jugakk lahh .
ade ke aku kate "Malaysia bole Down Ahhh ! " ade ke weyy ?
hak alohhh kauu kann , team nihh lawan bukann hari-2 . 
I think for only once in yearr rite ?
dahh tuhh yang kau n kau nak melenting , reject ape bagai apehal ?
suke hatyy aku ahh , korang tk men nak bising pulakk .
ade ke mukaa kauu kat dalamm nihhh ---------------!
                                                                           V


takde kan , so kauu bole go ah der der .
lu maket wa ape heran ~

p/s : bebual nak gempakk kan aku . papehal , Good Luck Chelsea <3



No comments: