10.6.11

okayy tak tepat 12am . cehh tu ponn nak cite hapee ?
tadyy men masak2 . alaa kalau dulu tecik tecik men pondok2 kann .
haa same like that laa . kihkih . 
buadd kek n dessert je kodd . sedapp laa jugakk .
adee budakk uh macam nak merajukk dah tk dapat makann  :)
alaa nvm lahh awk2 sumee , nanty ade rezeki lebihh , org buadkan .
ade orang tu buad cerita , HATE HATE ! Joke okayy :)


nehh nak ceritaa laa serba sedikit ,
kenapaa haa sekarang dunia cepat sangat berkembang ?
kerakk bumi tk kembang jugakk aku tengokk .*dalam mimpi laa .
adee je manusia pandai2 nak cipta segala .
susa pulakk tu nak attack .
geramm je akuu neh . yelaa , nak study macam mane bnde tu bole wujud , dicipta ..
susahkann ? Thats why kena usaha ! *ceyt ayat Datin aku ~
hmm , so para scientist sume , tk paya laa nak cipta2 gas ke ape bagai ke ,
kita gunaa je selagyy ade . aku punye hotakk da serabutt okayy :)


halawehh , aku tak heran laa kauu dengan siapa puns .
tapi tak paya nak cakap nn aku 100x .
aku paham , aku tauu dy HOT .
bukan macam aku , Useless !
hangen neh hangen !
kihkih .


okayy , Morning all ^^

No comments: