7.2.11

Selamat tinggal wahai pujaanku~

woot woot :D 
huyy huyy harinihh kan da sunyi da kawan2 aku .
bagi aku laa .
coz ramai da berambusshhhh .
haha . 
mantol sikedd .
 today da tolak 2org ex KAA move sk .
iaitu Huzaimi Boss and Ijat Blurr .


wuit wuit , kau tinggal kan aku an boss .
how dare youu .
bila aku dapat nek LC kau lagy ?
bila aku dapat bedekak nn kau lagy time kau wt wheely ?
perhh , tak pe laa .
setiap pertemuan ade perpisahan .
cewahh aku , haha .
kauu g SMS KLUANG take care eh sayanggg !
dinda risauu taok .
hee . 

thenn tok Azyraf Hafizzat lak , 
kauu g hokkk GANU eyk ?
makan budu laa kau yea hari2 .
haha .
dlm kelas aku kauu lahh pling shy gituhh.
smpay ade minah tergoda melihat kauu .
eeyuuww , geli mek .
haha .
papepunss kau puns take care yeahhh !
wuhuuuuu :)

p/s:sorry gmba ijat takde laa .


No comments: