15.1.11

......................................................................................................................................














Shitt lahhh . 
tak suke kewakk .
aku paham kau . 
tapi ,
takpe lahh .
hak kau kann ,.
aku tak leh buad ape aa .
hate , hate , hate .
tapi layannnn .,
ape mcm **** laa kan .
kau mara lauu aku mcm mcm .
habess kau tuh .
jgn laa mandang ego kau je. 
aku da puas la ngalah ,
sume ade prasaan beb .
aku ngat kauu txt aku bole aa happy2 ,
tapi aku tgok mcm tak samok .
 aku tao aku sapee . 
papepunss  , kau take care lahh eh ,
aku da mls da nk pike2 msalah neh .
msalah aku as a student pon da serabot an . 
up to mu lahh nk buad pe . 
aku tak kesa . 
that's all .

p/s , tiada kaitan sama ade yang sudah mati ataupun masih hidup .

2 comments:

pinkysh aQuiela said...

saborr jerk laa... die mmg cm tu kan. nk bwt cmne.

نورعتيقة said...

cehhh kauu macam kenal je .