12.1.11

^,^

perhhh da lamee kan kan tak update .
biase lahhh STUDENT kann . 
Madah studyy jehh .
cehh , 
tak lehh blaa siaa .

skagg aku online tak lebih 1JAM aku da off aww .
Ulangg balekkk , 
Takk lebih 1 JAM okehh !.
Boredd mcm Anjing tunguuu Kucing kencingg diri . 
lepass tuhhh buad HW  yg macammmm errr .
Boredd buleee .
Kang lauu tak buat ,
itu lahh ,
ini lahhh .
Sabaa ieykaa .
Nehh nmenyee dugaan dlmm kehidupan.


Hilangkannn sumee tension ,stresss , fedupp !
Straight to the point okehh :)
Anyway , sk aku dah start sukann .
aku teamm WIRA lahh beb's .
Same dgnnn TUTTTT . 
HAHA .
So , sesapee yang slalu call umahh aku ,
harap call nbo akuu yehhh !
hehe .
Aku nakk menang laa taon nehh .
nak jadi Olahragawati gituhh .
*cehhh lari puns cm Kure kure pakai kain batikk . 
Takpee yang penting kehadirannn ouww !
Datang bersamaa couplee akuu !
JHF 4581.
Hehe . 


Btw , wehhh budaa kw ngat kw suwang je ke lehh mishh someone .
*nasebb lau terase . hee .
Aku puns samee lahhh .
Mishh Gilakkk samaa ekauu .
Bilee lahh kannn bulee Talk Talk , Text Text . 
HAHA .


Aku Kesunyiann lahhh gilee !
Dahh aku layan dakk tak seberapa matured skagg nehh .
ZzZzZzZ ~~


Nantyy akuu postt lagyyy ehh , tapi tnguu lahh abad ke berapa lakk . HAHA



3 comments:

EnciK AxixOu said...

kapel ngan hape 2 siap ade plate lg..hehe..lari la laju2 cm siput dlm aquarium bru leh mng..hehe

pinkysh aQuiela said...

hahaha. siakk a,,, terase terase... heee
kw law aku tak update, kaw ponnn membisuu jerkk an. haaha

نورعتيقة said...

couple tuhh motor lahhh .
bb uh letakk nbo . ape lahh .

mun , takde nye .
aku da lame update , ps uh madah save draft jee .
HAHA