31.12.10

Wish For New Year 2011

okehh , 
31 Disember 2010 .
Lagy Berapa Jam Minit Saat Jee Nak Jejak Tahun Baru Kan .
Dan Aku Akan ke Alam Nyata .
Cehh , Yeye habess ,
Alam Tingkatan 4 di SMKPJ laa .
Memang Muktamad Lahh Wehh Aku Sk Cituu ,
Keputusan PMR aku tak bwak kemanee !
Tacink Ehh . ^,^

Sume Org Mesti Ade Azam kan law Tahun Baru .
Aku Puns Nak Lahh Jugak .
Mane Tao Termakbul Kanss .
Hee .

Harap Azam Aku Tercapai Lahh Ehh ,
>Nak Jadi Insan Yang Berjaya
>Nak banggakan Kedua Ibu Bapa
>Nak Belajar Rajin2 .
>Nak Keputusan Baik SPM .
>Nak Tolong Keluarga .
>Nak Jaga Maruah Keluarga .
>Nak Jadi Anak Solehah .
>Nak Bertudung Selamanyaa*Insyaallah .

>Tanak Kurang Hajar Ngn Org Tue .
>Tanak hampakan Ibu Bapa .
>Tanak Main2 Belajar .
>Tanak Bazerkan Dwet Ibu Bapa .
>Tanak Ikot Perkara Syaitonnnn .

haha , ape2 jee ann aku azam . hemm , mintak2 Makbol . Kengkadang Mulot aku neh Masin Sikedd . HAHA . Oke Lah , Pape puns :
Selamat Tahun Baru !
Selamat Kembali Ke Sekolah !
Selamat Pergi Ke PLKN !*yg dpt je .
Selamat Jumpe Kawan Baru !
Selamat Membaca !

GudByee Sumee ! Hemm . :)



4 comments:

pinkysh aQuiela said...

wow azam kaw bkn men bykkk ehh.......
aku suke no 8.
haha, nak mcm tu jugak arrr

نورعتيقة said...

ouhh sory aku Mun . Aku Tak Tunjok No8 .
Tapi ayt yang ke Lapan . Okehh ?
HAHA .
Yess Aku Harap2 Lahh Kan Kan .

Eyka Meena said...

ALHAMDULILAH ! DIE makbolkan jugakk sala satu permintaan aq , supaye kw pkai hijab , amin :)

Eyka Meena said...
This comment has been removed by the author.